Thursday, January 13, 2011

Buat Duit Di Facebook Dengan Kuasa Aplikasi


Ni aku nak kongsikan satu teknik yang bagaimana korang boleh menjana pendapatan melalui Facebook. Sebelum korang buat andaian yang bukan2, cara ni tiada kaitan langsung dengan 'Log in Facebook Dapat Rm100'..haha :). Cara ni memang halal, tiada scam2, cuma perlu kerajinan dan idea korang je untuk buat duit dengan cara ni.
Selama korang layan facebook ni, berapa dah keuntungan yang korang dapat? kalau dah pernah dapat tahniah aku ucapkan. Kalau korang perasaan, application dan games di facebook mendapat sambutan ramai dikalangan pengguna facebook hari ini. Dan yang bestnya pengguna applikasi dan games di facebook makin hari makin bertambah. Sedar atau tidak, sebenarnya kita telah memberi keuntungan kepada orang yang mencipta applikasi dan games ni dengan menggunakan ciptaan mereka.


Kalau selalunya korang je yang main applikasi dan games, apa kata kali ni korang cuba buat applikasi sendiri dan jana pendapatan sampingan darinya. Kedengarannya mustahil kan? tapi percayalah, teknik ni akan ajar korang step by step macam mana menghasilkan aplikasi dari A to Z.

Tapi untuk membina aplikasi ni korang kenalah lebih kreatif dan banyak idea. Yela, kalau setakat buat 1 atau 2 aplikasi je macam mana nak jana pendapatan lumayan kan. Lagi banyak aplikasi yang korang buat, lagi besar peluang buat duit di facebook.


Ni contoh pendapatan kawan kita.



maaf..kualiti gambar kurang memuaskan







No comments: