Monday, February 14, 2011

Header Baru Lagi!


Salam semua, pagi ni rasa macam malas sikit nak tulis entri. Tapi demi korang aku tetap teruskan juga, huhu. So pagi ni nak bagitahu yang header blog ni dah bertukar wajah lagi, haha. Sebab aku rasa header blog lama tu macam tak berapa sesuai dan akhirnya aku buat keputusan nak buat header baru yang lebih simple tapi sedap mata memandang.

Untuk makluman korang juga, blog ni akan sentiasa dalam pembinaan sedikit demi sedikit supaya kelihatan lebih kemas dan teratur. Jadi jangan hairan kalau ada content atau susunan dalam blog ni berubah k. Tapi aku lebih ambil berat soal header ni. Maklum la, header blog adalah yang pertama sekali dilihat oleh pembaca. So aku agak cerewet sikit pasal header ni, haha.

Apapun setakat ni aku berpuashati dengan design header yang baru ni. Hopefully lepas ni no more pening-pening nak fikir design header yang sesuai dengan blog ni. Sekian dan wassalam.

No comments: