Thursday, February 24, 2011

Main Futsal Untuk Kekalkan Stamina

futsal 1

Salam, petang kelmarin aku telah diajak oleh member-memberku untuk bermain futsal di gelenggang Perbadanan Labuan. Yesss...akhirnya ada juga kesempatan untuk bermain futsal memandangkan gelenggang futsal disini selalu je penuh. Kalau nak main pun kena booking awal-awal. Kasut aku pun dah berhabuk sebab lama tak turun padang, huhu. Selalu kalau takde game.. lepas habis keja aku just jogging je.

futsal 33

Korang jangan tak tahu..aku pun dulu bekas pemain juga tau, tapi peringkat sekolah dan yang lain tu wakil kampung tempat aku..hohoho.


teh halia1

Lepas selesai main..sebelum balik rumah aku dan member duduk lepak2 minum dulu. Sementara tu aku order teh halia untuk legakan tekak yang haus ni. Pehhh...memang kaw la teh halia ni..lepas ni nak duduk lepak lagi kat restoran yang aku sendiri pun tak ingat nama restoran tu...miahaha.


p/s: bersukanlah untuk kesihatan:)

No comments: