Thursday, December 1, 2011

RM57.47 juta Ditawarkan Kepada David Beckham



Assalam,

Memang satu jumlah yang besar ditawarkan kepada pemain midfield LA Galaxy ini. RM57.47 juta dalam matawang kita, itulah yang sanggup ditawarkan oleh pendahulu liga Perancis iaitu Paris Saint Germain untuk mendapatkan khidmat bekas kapten England itu. Jumlah itu ditawarkan kepada Beckham untuk kontrak selama 18 bulan bersama kelab itu. Pemain itu kini masih menimbangkan tawaran kelab dari Perancis itu.


P/s : Kalau aku tak payah fikir panjang..terus je sign kontrak kalau kena tawarkan gaji banyak tu..wakakaka:P

4 comments:

♛RaRa♛ said...

fuyoo,banyak tuh $$$ hee orang dah kaya gituh la,boleh la pertimbangkan bagai,kalau kita nie mmng lah terus menerus sign n setuju secepat n selaju yg boleh $..;p

Haishh tamak.tamak =='

PCL said...

tuah kaki tu...emm apasal la pcl dulu takat main untuk wakil sekolah je...main memain tu namanya huhu.

zul said...

@RaRa - hehehe...btul tu..sign je trus..apa nk fikir2 lgi kn..tamak...tamak...hahaha;D

@PCL- sya pn wakil sekolah je..wakil kampung skli la..hehe:)

dEyda Mahamad Arsad said...

errk...banyak nya...tersedak na bace amount duhet tuuuu! berpinor2 mate ni dah $$$$$$$$$$..;P