Sunday, February 27, 2011

Aku Penat Dan Lesu


Salam semua..korang apa khabar hari ni? hari2 cuti ni mesti ada yang bawa family pergi keluar jalan2 kan. Aku hari ni agak penat sebab temankan wife aku beli2 barang. Kaki aku pun dah sengal2..kalau kena tolong urut memang best ni...hahaha. Hari ni sehari suntuk jalan dengan wife aku. Biasalah orang pompuan ni kalau nak pilih barang memang teliti n berhemah..tu pasal nak beli satu barang paling sekejap pun 10 to 15 minit..hehehe.

Tapi tu lah keistimewaan orang pompuan ni..semua kena teliti dalam semua hal. Haa...orang lelaki kalau ada yang tak teror bab2 pilih barang atau pakaian ni..boleh minta suggestion ngan orang pompuan..sure diorang boleh pilihkan yang terbaik untuk korang. Oh ya, kalau ada sesiapa yang mempunyai petua untuk hilangkan rasa letih dan lesu sama ada selepas kerja atau berjalan...kongsi2kan di sini ye. Sama2 kita berkongsi ilmu untuk kebaikan.

Huuaahhh...ok la..cukup setakat ni dulu, mata ni pun dah macam ada batu tergantung kat bulu mata ni..ngantuk sangat dah ni. kita jumpa di entri akan datang k..stay tuned!














4 comments:

amry said...

memang penat kalau ikiut orang perempuan jalan beli belah. hehe...tapi lagi penat kalau temankan member lelaki yang cerewet beli belah. nak tercabut woo kaki niiii

Zul said...

@amry

hahaha...memang betul tu bro. kekadang ada juga lelaki yang cerewet dalam bab shopping ni..

Yulia Fajrin said...

hahahahhah....nasibla dapat isteri teliti..kalau main redah je? XD

Unknown said...

hahaha.. tentu inya menjadi pengalaman yg tak dpt dilupekan...