Friday, February 11, 2011

Nasi Goreng Kampung Versi Aku


Salam semua, ha..entri kali ni special sikit, mesti ada yang baca entri ni tengah telan air liur tengok nasi goreng yang dimasak oleh chef yang kurang terkenal iaitu chef zul (aku da...).hohoho.

Korang jangan tak tahu, aku kalau bab goreng mengoreng ni memang terer sikit (puji sikit...). Selain mengoreng nasi, kebolehan mengoreng ikan pun ada juga, miahaha.

Sebenarnya bukan apa, memandangkan my wife balik kampung..so terpaksa la aku jadi chef tidak bertauliah, masak sendiri, makan sendiri. Miahaha!

Lepas ni jangan pula korang minta aku resepi macam mana nak masak nasi goreng yea, sebab aku tak pandai nak ajar orang masak memasak ni, hehe. Wassalam.

2 comments:

amry said...

sosej tu gelap semacam jer bro. terebih goreng ker? hehehehe....aku pon dulu time bujang belajar masak gak. masam masin pedas tawar belasah jer...hahahhaa

zul said...

@amry

hahaha..belasah je bro, janji perut kenyang..hehehe;p