Thursday, January 27, 2011

Jus Monavie - Minuman Untuk Kesihatan


Salam semua, diharap korang semua sihat walafiat hendaknya ye. Tubuh badan yang sihat dan cergas adalah anugerah yang tidak ternilai. Tanpa penjagaan yang rapi, kita mudah terdedah kepada risiko mendapat pelbagai penyakit kronik. Maklumlah, zaman yang serba canggih ni menyebabkan kita sering terlupa betapa pentingnya menjaga kesihatan tubuh badan.

So, hari ni aku nak introduce korang Jus Monavie. Jus monavie ni mengandungi acai berry dan 19 jenis buah-buahan terpilih yang boleh membantu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan dan penyakit kronik.


Acai berry ni sejenis buah yang berasal dari kepulauan Brazil, dulu acai berry ni adalah makanan orang asli kat sana, tapi sekarang telah dikomersialkan di seluruh dunia dan mendapat permintaan yang tinggi.

Dibawah adalah senarai penyakit yang dapat dibantu oleh jus monavie.



Kalau korang dan ada ahli keluarga korang mengidap salah satu penyakit dalam senarai diatas, bolehlah mencuba jus monavie ni. Peluang perniagaan juga dibuka sekiranya korang berminat untuk menjadi ejen jualan. Harga yang diberikan sebagai ejen pun jauh lebih murah dari harga sebenar. So, tunggu apa lagi, jangan lepaskan peluang ni dan daftar sebagai sebagai ejen hari ini kalau korang berminat.

Program PPL (Pay Per Lead) pun ada ditawarkan oleh acaiberrymalaysia.com untuk sesiapa yang berminat nak jana income tambahan. Kalau korang berminat, daftar disini.



p/s: Semua penyakit itu ada penawarnya, cuma kita perlu berusaha mencari penawar itu.

3 comments:

amry said...

ko join ker PPL dia ni bro? setakat ni aku dah jumpa 2 blog yang buat entry ni....

Zul said...

Ya bro..sya mmg join PPL ni.saje nk try..hehe.

amry said...

oooo.....good luck bro :)